Radnje Mana-Mana moda d.o.o. Beograd
Mana je međunarodna kompanija čija je osnovna delatnost maloprodaja odeće za celu porodicu.
Našu ponudu odeće odlikuje kvalitet,savremeni dizajn i vrlo prihvatljive cene.
VIZIJA, MISIJA, CILJEVI
Vizija
Naša vizija u Srbiji je da postanemo ključni dobavljač odeće povoljnijeg cenovnog ranga za celu porodicu.Odeću mora odlikovati dobar kvalitet i moderni dizajn
Misija
Naša misija je da kupcima omogućimo najlakši put do modno i kvalitetno dizajnirane odeće za celu porodicu,po najpovoljnim cenama.
Ciljevi
Najvažniji ciljevi koji podržavaju ostvarenje naše vizije su:
- Rast trgovačke delatnosti;
- Što kvalitetnije pokriti tržište Srbije maloprodajnom mrežom;
- Povećanje tržišnog udela:
- Povećanje ugleda među kupcima;
- Dizajniranje cenovno povoljnog i kvalitetnog prodajnog programa;
- Povećanje prepoznatljivosti robne marke MANA;
- Modernizacija i tipizacija prodajne opreme u cilju stvaranja prijatnog okruženja pri kupovini;
- Neverovatne cene za celu porodicu sa robnom markom MANA.
Svake godine pripremamo dve glavne sezonske kolekcije: jesen-zima i proleće-leto.
Kolekcije nastaju na osnovu praćenja modnih trendova i poseta vodećim sajmovima mode u svetu, zatim kroz studiozan odabir modernih boja i dizajna i kroz stručan izbor tkanina među kojima je pamuk najzastupljeniji a posebno u dečjoj kolekciji. Glavna ideja pri dizajniranju kolekcije je kreirati odeću koja omogućava različite odevne kombinacije za svaku situacijui različite stilove života svih članova porodice.
Žensku kolekciju odlikuje elegantan i sportski stila a napravljen je i poseban segment sa nešto većim veličinama artikala označenih sa MM, kao i segment kolekcije za buduće majke. Kolekcija za žene upotpunjena je modnim dodacima kao što su marame, šeširi, kape i torbe.
Muška kolekcija je namenjena svima koji žele udoban, prirodan i ležeran izgled. Dečja kolekcija je podeljena u dve grupe – za devojčice i dečake uzrasta od 2 do 8 godina i nešto starije, praktično tinejdžere od 10 do 14 godina. Dostupna je i kolekcija za bebe sa uvek interesantnim printovima od rođenja do uzrasta 2 godine.
Izuzetna pažnja u MANA kolekciji posvećena je donjem vešu, pidžamama i čarapama. U ponudi je izuzetno komofran osnovni program ženskog, muškog i dečjeg donjeg veša. Takođe, asortiman uključuje i igračke.
Kupcima garantujemo kvalitetan sezonski izbor odeće
U cilju zadovoljstva kupaca i uvek raznovrsne ponude MANA je obezbedila blagovremeno snabdevanje adekvatnom količinom odeće i artikala. Redovnim isporukama kupcima je u svakom trenutku u ponudi nešto novo za aktuelnu sezonu.
Razvijena prodajna mreža
Nastavljamo sa širenjem maloprodajne mreže u Srbiji, kao i pronalaženjem kvalitetnih lokacija za buduće radnje. Kupcima želimo što više olakšati put do modno i cenovno dostupnih artikala. Zato je naš cilj da u gotovo svakom većem mestu MANA radnja bude pristuna i bude prvi izbor za kupovinu kvalitetne odeće po najpovoljnijim cenama.
MANA radnje
Trudimo se da kupovina u MANA radnjama kupcima bude zadovoljstvo i ugodan doživljaj.
Osavremenjivanjem prodajnih kapaciteta i brzim predstavljanjem prodajnog programa, kao i razvojem dodatnih vrednosti za naše kupce, želimo potvrditi stvoreni položaj na tržištu među ponuđačima odeće i modnih dodataka.
Trudimo se da naše MANA radnje dizajniramo tako da budu moderne, svelte i pregledne. Prijatnom iskustvu tokom kupovine doprinosi vrhunska usluga i ljubazno osoblje, na koje smo posebno ponosni.
MANA letak
Putem letka, koji dostavljamo u poštanske sandučiće i insertujemo u dnevne novine na mesečnom nivou, upoznajemo naše kupce sa prednostima naše robne marke MANA kao što su stalni noviteti u prodajnom programu, privlačne akcije i najpovoljnije cene, MANA klub
Program je osmišljen sa ciljem nagrađivanja stalnih kupaca i povećanja njihove lojalnosti. Članovi MANA kluba putem MANA kartice ostvaruju prednosti pri kupovini,sakupljaju bodove kojima dobijaju bonove za popust i prvi dobijaju informacije o prodajnim akcijama. Informacioni sistemkojima su podržane aktivnosti MANA kluba omogućuju direktno komuniciranje i aktivan odnos sa kupcima.